Skip to main content

شعر کوتاه در مورد عشق ، شعر عاشقانه کوتاه برای همسر از مولانا + شعر زیبا کوتاه

شعر کوتاه در مورد عشق

شعر کوتاه در مورد عشق ، شعر عاشقانه کوتاه برای همسر از مولانا + شعر زیبا کوتاه
شعر کوتاه در مورد عشق ، شعر عاشقانه کوتاه برای همسر از مولانا + شعر زیبا کوتاه همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

شعر کوتاه در مورد عشق

برای بدست آوردنت نمی‌جنگم !
به تکّدی قلبت هم نمی‌آیم !
دوستت دارم ،
فارغ از داشتنت
⇔⇔⇔⇔

شعر کوتاه در مورد عشق واقعی

دوست داشتن ما
بازی برف و خورشید بود…
هر چقدر عاشقانه تر می تابیدم
محو تر می شدی!

شعر کوتاه در مورد عشق

تو نیامدی
و تمام خواب های عاشقانه ام
در برزخ دست هایمان
تعبیر شد
راست می گفتند
چقدر “خواب زن چپ است“!
⇔⇔⇔⇔

شعر کوتاه در مورد عشق به خدا

ساده می گویم
دوستت دارم
بی آن که هراس داشته باشم
از نگاه های گریزانت
ساده می گویم
دوستت دارم
بی آن که دلم بلرزد
از انبوه سکوتت!
ساده می گویم
دوستت دارم
⇔⇔⇔⇔

شعر کوتاه در مورد عشق پنهان

یک زن؛
مگر چقدر قدرت دارد
در بزند،
و کسی در را
برایش باز نکند…؟!
یک در مگر
چقدر قدرت دارد
بسته بماند،
وقتی زنی عاشق
در می زند … ؟!!

شعرهای کوتاه در مورد عشق

ناوک غمزه ی یارم ز کمان چون گذرد؟
صید عشقم وَ نیازی به کمان نیست مرا
آن رفیقی که به یغما دلم ارزان می برد
گو بر او جان بطلب، تحفه گران نیست مرا
⇔⇔⇔⇔

شعر کوتاه درباره عشق

بین ما
همه چیز تمام‌شده است
غیر از یک چیز
که من هنوز
“دوستت دارم”.
⇔⇔⇔⇔

شعر کوتاه در مورد مرغ عشق

ای ظریف ترین درد !
که بر سمت چپ سینه ام نشسته ای ؛
اینچنین بی تفاوت نباش …
چیزی که اینجا می سوزد ،
فانوس نیست ؛
قلب من ست …

شعر کوتاه در مورد شکست عشقی

احساس مثل شاپرک
مثل عطر
می پرد!
درست توی همان روزهایی
که دوستت دارم
دوستم داشته باش!
⇔⇔⇔⇔

شعر نو کوتاه در مورد عشق

باران صبح
نم نم
می بارد
و تو را به یاد می آورد
که نم نم باریدی
و ویران کردی
خانه کهنه را…
⇔⇔⇔⇔

شعر کوتاه درباره عشق واقعی

دورترین فاصله در دنیا،
حتی فاصله‌ی مرگ و زندگی نیست.
فاصله‌ی من است با تو
وقتی روبرویت ایستاده‌ام
و دوستت دارم،
بی آنکه تو بدانی.

شعر کوتاه در مورد انتظار عشق

یکیو دوست داشتم
اونقدر بهش فکر کردم
که تصورى که ازش داشتم
از خود واقعیش سبقت گرفت
بعدها..
دیگه خودشو دوست نداشتم.
تصور ذهنى خودمو دوست داشتم!
⇔⇔⇔⇔

شعر کوتاه درباره عشق به خدا

دوستت دارم
و نگرانم روزی بگذرد
که تو تن زندگی ام را نلرزانی
و در شعر من انقلابی بر پا نکنی
و واژگانم را به آتش نکشی
⇔⇔⇔⇔

شعر کوتاه درباره ی عشق به خدا

گرماى مردادىِ تنِ تو
نفسِ هرکسى را مى گیرد
و منم
چه عاشقانه گرم مى شوم
مى سوزم
و دوباره
هر مرداد
عاشقت مى شوم انگار…

شعر کوتاه در مورد عشق پنهانی

دوستت دارم
تو را به رسمِ  نامی عشق
تو را بسان خویش دوستت دارم
بسان جاری رود
که بیکران آبی دریا را

Comments

Popular posts from this blog

متن زیبا برای دوست داشتن خانواده ، خوشبخت + متن دلتنگی و دوری از خانواده

متن زیبا برای دوست داشتن خانواده متن زیبا برای دوست داشتن خانواده ، خوشبخت + متن دلتنگی و دوری از خانواده همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. متن زیبا دوست داشتن خانواده خانواده جایی است که زندگی شروع می شود و عشق هرگز تمام نمی شود ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ متن زیبای دوست داشتن خانواده خانه یعنی داشتن جایی برای رفتن به آن خانواده یعنی داشتن کسی که به تو عشق می ورزد و داشتن هر دوی آن ها نعمت و خوشبختی است بیشتر بخوانید : متن تبریک تولد برادر ، بزرگتر به خواهر و برادر شوهر + تولد برادر از راه دور متن زیبا درباره دوست داشتن خانواده اگه خانواده داری یعنی تو همه چیز داری ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ متن زیبا در مورد دوست داشتن خانواده خانه جایی است که خانواده ام است از والدین تا همسر، از خواهر و برادر تا بچه ها، برادرزاده ها و خواهرزاده ها خانواده یعنی همه چیز … خانواده من دنیای من است قلب من

شعر در مورد ریا ، در دین و تزویر و دورویی و تظاهر و ریاکاران از فروغ و سعدی و مولانا

شعر در مورد ریا شعر در مورد ریا ، در دین و تزویر و دورویی و تظاهر و ریاکاران از فروغ و سعدی و مولانا همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. روی همگان چونکه به محراب ریا بود من پشت برین روی و ریا کردم و رفتم پای دلم از هر هوسی سلسله ای داشت از پای دل آن سلسله وا کردم و رفتم ⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ شعر در مورد ریا خلاص ده سخنم را ز غارت گرهی که مولع اند به نقش ریا و قلب ریا به روز حشر که آواز لاتخف شنوند به گوش خاطر ایشان رسان که لابشری بیشتر بخوانید : شعر در مورد عهد ، با خدا شکستن و عهد و پیمان و عهد شکنی و وفا بستن شعر در مورد ریا و تظاهر باده نوشیم بی ریا از آنک با ریا توبه نصوح کنیم حال با شعر فرخی آریم رقص بر شعر بلفتوح کنیم ⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ ⇔ شعر در مورد ریاکاری دعوی پیر خرابات به حق بود، به حق عمل شیخ مناجات ریا بود، ریا هر که جز مهر تو اندوخت هوس بود، هوس آن که جز عش

تعبیر خواب ماهی خوردنی ؛ معنی دیدن ماهی خوردنی در خواب چیست

تعبیر خواب ماهی خوردنی تعبیر خواب ماهی خوردنی ؛ معنی دیدن ماهی خوردنی در خواب چیست همگی در سایت فال و خواب .امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود. بیشتر بخوانید : تعبیر خواب راه رفتن در رودخانه ، معنی دیدن راه رفتن در رودخانه در خواب چیست روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد. خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است. تعبیر خواب ماهی خوردنی چیست دیدن ماهی خوردنی در خواب روزی و نعمت است و هر چه تعداد ماهی ها بیشتر باشد و اندازه ماهی بزرگتر